2010-09-20
 11:41:49

this stinks!

Hello babes! Kom hem igår runt halv elva eftersom tåget var 50minuter sen. Suck..! Vi gick direkt vidare till steg 3 eftersom vi kom två i gruppen. Tyckte det var lite sådär att spela. Fick tyvärr inte spela de två första matcherna, de som var roliga. Vet inte riktigt varför menmen inte mitt problem. Sen det två sista "enkla" matcherna så fick jag spela. Den ena satte jag alla mina skott och gjorde sju mål, sista matchen så satte jag också sju mål men missade några skott. Blev även matchens lirare i sista. Iallafall när jag somnade så sov jag jätte skönt tills klockan var runt tre då jag vaknade och mådde illa. Ropade på mamma och strax där efter spydde jag ett par gånger sen mådde jag bra igen. Skumt för har inte ätit kyckling så fattar inte varför jag spydde, menmen. Så fick inte gå till skolan idag så längtar tills imorgon då jag får det.
Så idag får jag plugga till proven här hemma och sen försöka hyra film. Becuse this is boring!
Skriver mer senare. TTYL♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: