2011-01-22
 11:29:00

Dag 17 – Mitt favoritminne

Mitt favoritminne är nog det bästa minnet jag har och det är faktiskt första gången jag flög utomlands. Vi flög till mallorca och hade det super trevligt.
Det var runt 40 grader i skuggan och man brände fötterna påväg till poolen. Jag fick fläta håret och shoppade lite kläder =) vi åkte till Aqua world och kollade på djur och lite sånt. Jag och min syster träffade en flicka vid pool området som vi var med under veckan. Sen när vi åkte hem fortsatte vi att hålla kontakten med henne genom brevväxling. Super gulligt eller hur?
Det som inte blev ett bra minne från den resan var att vi fick nödlanda när vi kom tillbaka till Sverige pga av motor fel. Vilken upplevelse alltså, ni vet 18åriga tjejer som satt och skrev jag vill inte dö, jag vill inte dö! Haha, snacka om att jag blev rädd.
Ja men det var mitt bästa minne :D

Jag och Elin som hon hette



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: