2011-01-26
 11:02:00

Dag 21 – Ett annat ögonblick

Ett annat ögonblick i mitt liv får bli när jag tatuerade mig fredagen den 21 januari 2011.
Jag har vart bestämd att jag skulle göra den och jag gjorde den. Jag hade tänkt banga ur när jag stod där och han höll på fixade med allt, men nej jag tog mig modet och gjorde det. OCH JAG ÅNGRAR DET INTE!
Den blev grym tycker jag. Fick en fråga på kommentarer om vad den stod för och ja det kan jag berätta.
Min tatuering står för min familj för det mesta. Dom har funnits till för mig när jag mått som sämst. Dom stöttar mig genom alla beslut jag tar och dom påverkar mitt liv på ett positivt sätt. Dom leder mig på rätt väg!
Min familj är det bästa som finns och kommer alltid vara. Så aa det är vad min tatuering står för.
YOU`LL NEVER WALK ALONE= jag kommer aldrig gå ensam för jag har min familj som står där bredvid mig =D


Grym va? :D


Mike

Grymt snygg tatuering!



Själv ska jag göra en liknande fast större text och där texten ska vara på en o samma linje, så den kommer alltså sträcka sig bakåt mot ryggen lite mer.



Och jag gör den inte enbart för familjen, utan för Liverpool också, där jag hoppas du vet att det är deras "slogan".



Ha det göttit! :)


Caroline

Mike: Tack! Okej vad kul =)

helt ärligt så visste jag inte det förrens det var en kompis till mig som sa det, jag kollar inte på fotboll ;) jag hittade texten på annat håll så. Men texten passar in på mitt liv så bryr mig inte direkt om det är deras sloggan ;)



PUBLICERAT: 2011-03-03, 19:11:37 | URL: http://carolinebrenden.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: