2011-01-12
 12:53:00

Dag 6- Min första kärlek

Min första kärlek var i 6an? Har faktiskt inte riktigt full koll på det men det var i en kille som hette Viggo. Vi träffade genom fjortis stället playahead. Så vi bestämmde att träffas inne i stan så jag och två då varande vänner drog och träffade honom. Mötte upp han och hans kompisar vid tunnelbanan och sedan drog hans kompisar och vi gick och satte oss på ett café. Sen så kommer jag tyvärr inte ihåg så mycket mer förutom att vi gjorde slut två veckor senare då han höll på med flera tjejer samtidigt. Så blev fjortis bråk med den tjejen men nu är vi två vänner. haha helt sjukt egentligen, haha! Det jag kommer ihåg är att jag iallafall var sit kär i honom och började böla när vi gjorde slut. Kommer även ihåg att jag och mina dåvarande vänner drev med honom för att hämnas. Ja det var minnen det.. =)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: