2011-03-24
 20:30:03

Live for today

Sitter och försöker plugga spanska.. Går väl så där. De är det värsta ämnet i skolan jag någonsin haft asså! Som tur så är jag ledig imorgon eftersom vi har upphämtningsdag vilket menas med att lärarna ska rätta prv med mer.
Dock så ska alla som missat prov till skolan och skriva dom och tyvärr åkte jag på det.. Men det är på morgonen så tar ju inte upp hela dagen så hinner med massa annat också, typ som att skriva klart min krönika.
Idag har det iallafall vart en väldigt tråkig dag i skolan. Hade bara tråkiga ämnen och vår NO lärare är dum i huvudet!
Men jag ska se dagarna possitivt eftersom helgen har börjat för min del :D så imorgon blir det utgång med miss Petrén :D
Nu ska jag fortsätta plugga.
Puss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: