2011-03-01
 14:43:00

Sick of this

Varje dag intalar jag mig själv att jag mår bra när jag inte gör det.
Varje dag kämpar jag för att losas inte vara påverkad när jag egentligen är det.
Varje gång jag mår dåligt berättar jag inget för jag vill inte oroa någon.
Men varje dag rinner dom där tårarna ner för mina kinder och hoppas på att en dag bli frisk!


Bilderna är ifrån sist jag låg inne på sjukhuset.


08brud

vad har du gjort? :(


sara

du är bäst <3


Caroline

08brud: Det går jag inte ut med, det är bara mina nära och kära som vet om det! Tyvärr men det blir lättast så för mig.



Sara: Tack gumman! Och du är bäst! <3



PUBLICERAT: 2011-03-03, 19:09:23 | URL: http://carolinebrenden.blogg.se/
08brud

absolut, det förstår jag! håller tummarna för att det ordnar sig för dig :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: