2011-03-06
 18:03:13

Sjukt trött

Godkväll på er kom hem för ett bra tag sen men har inte orkat sätta mig vid datan då jag var skit trött fast jag sovit sjukt mycket. Kvällen igår var helt fantastisk. Skit skojig fest måste jag säga :D Tack Joel!
Iallafall kan ta och berätta om kvällen för alla som missade den. Började med att jag mötte upp Sara och Isabelle vid tunnelbanan här vid mig och åkte till slussen där vi tog bussen till Älta. Tog en helt timme att åka dit, inte okej!
När vi kom dit var det redan massa med folk där så gick runt och hälsade och ja sen spelade vi spel ;) Sjukt kul, alla mobbade mig i spelet..  =(  Dom fick dock igen sen! Sen dök Josephine och Johanna upp och allt fortsatte. Jätte roligt folk där måste jag få säga. Det var en riktig blandning. Allt från rockare till 95or. Haha jag och Isabelle som satt och klagade på dom stakarna som var 95or. Skojskoj.
Nej nu blir det för mycket skriv här nu får ni lite bilder från Saras mobil istället. PUSSAR







Bild 1: Blev mycket kärlek bland oss tjejer ;)
Bild 2: Jag och Joel
Bild 3: Jag och Johan, tror jag han hette. Ser nu hur han stekte inomhus i mörkret ;)
Bild 4: Isabelle och Wilhelm
Bild 5: Isabelle, Jag och Carl, vette fan vad jag gör på bilden asså!
Bild 6: Aston, Viktor och Carl



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: